پارت ۱ رمان عشقی سخت

نیلوفر مهدیزاده نیلوفر مهدیزاده نیلوفر مهدیزاده · 1400/02/14 07:50 · خواندن 3 دقیقه

بپر ادامه

سلام من مرینت دوپن چنگ هستم ۱۶ سالمه و عاشق یه پسر به اسم ادرین اگراست هستم من یه معجزه‌گر دارم و با کت‌نوار شهر رو نجات میدیم 

یه روز دیگه داشتم با الیا رز و جولیکا برمیگشتم به خونه که یه ابر شرور پیداش شد الیا بازم رفت فیلم بگیره و بزاره تو کفشدوزک بلاگ من با جولیکا و رز موندم رفتیم تو یه کوچه واقعا نمیخواستم هیجان زده بشن برا همین گفتم پشتشون به من باشه وقتی پشت کردن گفتم 

خال‌ها روشن

و تبدیل شدم و رفتم رو یکی از خونه ها رفتم که باز اون گربه رو اعصاب رو دیدم 😐😐 

‌🐾سلام مای لیدی 

جوابشو ندادم اخمام تو هم بود ازش ناراحت بودم نزدیک بود بهم تجاوز کنه... گفت

🐾از اون ماجرا ناراحتی؟

🐞انتظار داری خوشحال باشم؟ من باید چند هزار بار بهت بگم من تو رو دوست ندارم ما فقط همکاریم 

🐾پس بگو کیو دوست داری وگرنه ولت نمیکنم 

🐞پووووفف 

خوب معنیو این حرکتمو میدونست معنیش میشه:

دوباره با یکی دیگه دیدمش نمیخوام راجع بهش صحبت کنم

🐾خوب چرا اصلا بهت اهمیت نمیده؟ 

🐞چمیدونم...

ولی خوب معنیشو میدونست اون معنی به معنی کلمه هامو میدونه معنی چمیدونم: 

خوب معلومه چرا باید از یه دختر مو ابی که نمیدونه کی هست و همش من من میکنه خوشش بیاد؟ تازه من بدون لباس مبدلم انقدرم سرسخت نیستم از خامه هم نرم ترم 

🐾کی گفته موهای تو زشته؟ 

🐞والا اگه بخوام بیشتر توضیح بدم که هویتم فاش میشه

🐾پووووف

معنی این حرکتش یعنی تا کی مخفی کاری تا کی میخوای خودتو ازم مخفی کنی بسه دیگه

🐞کت... ببین... من واقعا نمیتونم عاشقت بشم... 

که‌یه تیر از همون ابر شروره خورد بهم افتادم زمین از دستم داشت خون میومد کت گفت

🐾مای لیدی حالت خوبه

🐞 خو... خوبم

دستمو با یه پارچه بستم و بعد از اینکه ابر شرور رو شکست دادیم روی یه خونه نشستیم و به ادامه بحص پرداختیم:

🐾خوب چرا نمیتونی؟ 

🐞چون که زیرا...

معنی حرفمو خوب میدونست: 

نمیشه ادم عاشق دو نفر باشه

🐞ما فقط همکاریم... 

🐾من خوب میشناسمت میدونم دوستم داری

🐞من کسی که دوسش دارم باهاش سرد نیستم

لب و لوچش اویزون شد و بهم نگاه کرد بهش گفتم

🐞ولی هی اگه بهم کمک کنی بهش بگم میزارم طعممو بچشی فقط برای ۱۰ ثانیه

نمیتونستم بفهمم خوشحاله یا ناراحت گفت

🐾باشه فقط بگو کیه

🐞آدرین اگراست 

🐾از چیزی که فکر میکردم اسون تره... ببین باید بهش گل بدی، و بهش عشقتو ثابت کنی 

🐞فکر خوبیه😍😍😍 ممنونم کت حالا میتونی طعممو بچشی

لبامون رفت رو هم بعد ۳۰ ثانیه جدا شدیم بغلش کردم و رفتم گل فروشی یه شاخه گل قرمز خریدم با یه نامه کیلیپسش کردم و دادم بهش بعدم برگشتم خونه و شب از خوشحالی خوابم نمیبرد 

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

هاها زود باور خیلی زور هویتش برام روشن شد دلم نمیخواست ناراحتش کنم ولی دلمم نمیخواست از مزه لبش دل بکنم برا همین بهش پیام دادم 

🐾ممنون از نامه خوبت ولی باید بگم من یکی دیگه رو دوست دارم

🐾قربانت ادرین

سریع سین کرد جوابی نداد انگار ناراحت شده بود گفتم

اون لیدی باگه من عاشق لیدی باگم 

🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞 

وقتی گفت اون لیدی باگه خوشحال سدم گوشی رو خاموش کردم و خوابیدم فردا صبح همه چیز رو برای کت نوار تعریف کردم بغلش کردم و گفتم

ممنونم واقعا ممنونم 

خواهش

بعدش رفتم پیش ادرین باهام سرد برخورد کرد (توجه ادرین همون کت نواره و فقط میخواد سر به سر مرینت بزاره)

بعدی: عصر