رمان عشقی سخت پارت 3

نیلوفر مهدیزاده · 11:23 1400/06/19

گمشو ادامه :/

ادرین گفت

مرینت

و دستامو تو دستش گرفت گفت 

ازت میخوام ناراحت نشی ولی...من... تو رو دوست دارم ولی به عنوان دوست 

یعن...یعنی چ...چی

من متاسفم امروز رو گولت زدم تا ناراحت نشی ولی همونطور که گفتم من عاشق لیدی باگم

این غیر ممکنه گربه سیاه عاشقشه من مطمئنم به لیدی باگ میرسه 

ببخشید...

و از اتاقم بیرون رفت 

همونجا رو زمین افتادم العان حس کت رو درک میکردم واستا  ماجرا مشکوکه یکم عجیب نبود؟ تبدیل شدم و رفتم رو برج ایفل حوصله نداشتم یه اهنگ زیر لبم زمزمه میکردم 

 

Love you like a brother

مث یه برادر دوست دارم


Treat you like a friend

مث یه دوست باهات رفتار میکنم


Respect you like a lover

مث یه عاشق بهت احترام میذارم


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


If you be the cash

اگه تو اسکناس باشی،


I'll be the rubberband

من کش پولت خواهم بود


You be the match

اگه تو کبریت باشی


Imma be your fuse

من فیتیله آتیشت میشم


Boom!

بوم!


(اهنگ sure thing بلک پینک)

چندبار اینو تکرار کردم هنزفریمو از تو یویو در اوردم و اهنگو گذاشتم خودم میخوندم و اون اهنگو پخش میکرد 

Painter baby you

عزیزم نقاش


Could be the muse

تو میتونی الهه موسیقی باشی


I'm the reporter baby

اگه من خبرنگارم


You could be the news

تو میتونی خبر باشی


'Cause your the cigarette

چونکه تو سیگاری


And I'm the smoker

و من سیگاری ام (بهت اعتیاد دارم)


We raise a bet

ما یه شرط بستیم


'Cause your a joker

چون تو جوکری


You are the chalk

تو مثه گچ میمونی


And I could be the blackboard

و من تخته سیاهتم


And you can be the talk

تو میتونی حرف زدن باشی


And I can be the walk

و من میتونم پیاده باشم


Even when the sky comes falling

حتی وقتی که آسمون میخواد بیفته


Even when the sun don't shine

حتی وقتی خورشید طلوع نکنه


I got faith in you and I

من به من و تو ایمان دارم



So put your pretty little hand in mine

پس دست کوچولوی خوشگلتو بذار تو دست من


Even when we're down to the wire babe

حتی اگه لحظات اخرمون باشه، عزیزم


Even when it's do or die

حتی اگه انجام دادن یا مردن باشه


We can do it baby simple and plain

عزیزم ما میتونیم صاف و ساده انجامش بدیم


'Cause this love is a sure thing

چونکه این عشق یه چیز حتمیه


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never got to sweat that

هیچوقت چیزی یه این شیرینی بدست نمیاری


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


You could bet that

میتونی روش شرط ببندی


Never gotta sweat that

هیچوقت نباید دربارش نگران باشی


You could be the lover

تو میتونی عاشق باشی


I'll be the fighter babe

من مبارز میشم عزیزم


If I'm the blunt

اگه من وید (ماریجوانا) باشم 


You could be the lighter babe

تو میتونی فندک باشی عزیزم


Fire it up!

آتیشش بزن


Writer babe

نویسنده عزیزم


You could be the quote

تو میتونی نقل قول باشی


If I'm the lyric baby

عزیزم اگه من متن آهنگم


You could be the note

تو میتونی نوت آهنگ باشی


Record that!

ضبطش کن


Saint, I'm a sinner

مقدس، من یه گناهکارم


Prize, I'm a winner

جایزه، من یه برندم


And it's you

و اون تویی


What can I do to deserve that

چیکار میتونم بکنم تا لیاقتشو داشته باشم


Paper baby

برگه عزیزم


I'll be the pen

من خودکار میشم


Say that I'm the one

بگو که من یکم


'Cause you are ten

چونکه تو ده هستی


Real and not pretend!

واقعا و تظاهر نکن


Even when the sky comes fallin

هر وقت آسمون غروب میکنه


Even when the sun don't shine

حتی وقتی خورشید طلوع نکنه


I got faith in you and I

من به من و تو ایمان دارم


So put your pretty lil hand in mine

پس دستای کوچولوی خوشگلتو بذار تو دستای من


Even when were down to the wire babe

حتی وقتی لحظات آخرمونه عزیزم


Even when it's do or die

حتی اگه انجام دادن یا مردن باشه


We can do it babe simple and plain

ما میتونیم انجامش بدیم ساده و با برنامه
 

یهو یکی از پشت بهم دت زد جیغ زدم و یویو از دستم ول شد دنبالشم هنزفریم سیمش پاره شد یویومو گرفتم ولی هنزفریم جر خورد 

ا زبان کت

دیدم مرینت داره یه اهنگ غمگین زمزمه میکنه دستمو گذاشتم پشتش یه جیغی زد که من دو متز پریدم هوا هنزفریش جرخورد یویوشو گرفت هولم داد گفت

دو دقیقه نمیتونم تنها باشم وای خدایا اون اخرین هنزفریم بود 

ببخشید نمیدونستم

میتونتی عین جن نیای 

خواست ارومش کنم ولی هی میگفت ولم کن تنهام بزار 

اروم باش

ولم کن

یه دقیقه توضیح بده

تنهام بزار 

نمیزارم

برو میخوام تنها باشم

من میگفتم یه دقیقه اروم باش 

ولی سرم فریاد زد ولم کن بیشعور 

خودشم از حرفی که زد تعجب کرد نشست گفت

ولم کن فقط 

گفتم همش تقصیره منه نباید..

یهو پرسید نباید چی

فهمیدم نزدیک بود هویتمو لو بدم گفتم

اروم باش عزیزم

بهم نگو عزیزم 

ردت کرد؟

گولم زد برو تنهام بزار نمیخوام کسی رو ببنیم فقط برو تا کار دست خودت و خودم و خوانوادت ندادم 

متاسفم او راستی من اینا رو هفته پیش خریدم چون فروشنده اشتباهی دو تا از هر کدوم داده بود گفتم بدمش به تو 

اسپیکر بی سیم زد اب و هنزفری رو گرفتم جلوش گفت 

ولم کن فقط 

یویوشو ازش گرفتم بازش کردم و انداختم توش گفتم 

بعدا به دردت میخوره

ماکارون جادویی رو انداختم بالا  خوردش گفت 

شاید تو اب تنها باشم بهتره

شیرجه زد تو اب 

از زبان مرینت 

شنا میکردم سرمو از اب اورم بیرون کت داشت شیرجه میزد تو اب منم سریع اومدم بیرون اسپاتس اف گفتم و قدرت ابیم از بین رفت یه گوشه برگشتم به حالت عادی تو خیابون راه یرفتم استاد فو رو دیدم سریع یه جا دویدم قایم شدم ولی فکر کنم دید تو کوچه نشستم سایه دو نفر نزدیکم میشدن دست کت به سمتم دراز شد بلند شدم به استاد فو علامت دادم که کلم کندس گفت 

هویتت رو فهمیده

چی؟

مرینت چت شده تو چرا ناراحتی خودتم منو رد میکردی

نیمه گوجه شدم خوشم نمیومد جلوی کسی اش حرف بزنم 

حوصله نداشتم فقط ساکت بودم پشت سکوتم کلی حرف بود پام سر خورد خیابون لیز بود داشتم میوفتادم که کت سریع منو گرفت گفت

قصه هیچیو نخور بانوی من همینجوری بین هوا و زمین بودم 

استاد شما بریم من مرینت رو میبرم 

استاد فو که رفت گفتم

لازم نیست منو ببری خودم میتونم برم